قیمت ایمپلنت سوییسی اشترومن
نوشته شده توسط : مدیر

 

قبل از تعیین قیمت نهایی برای ایمپلنت سوییسی اشترومن، نیاز به ارزیابی دقیق و شناخت عمیق توانایی‌های فرد و شرایط دندان‌پزشکی او داریم. برای این منظور، مراجعه به یک پزشک دندان‌پزشک متخصص و مطمئن مورد توصیه است.

هزینه ایمپلنت سوییسی اشترومن ممکن است شامل هزینه‌های مربوط به جراحی کاشت، هزینه‌های مربوط به تصاویر پرتونگاری و تست‌های لازم قبل از جراحی، هزینه‌های مربوط به مواد و تجهیزات استفاده شده در جراحی و هزینه‌های پس از جراحی برای نگهداری و درمان بعد از کاشت دندان می‌باشد.

با توجه به پیچیدگی و تفاوت‌های مختلف در هر مورد، قیمت نهایی برای ایمپلنت سوییسی اشترومن ممکن است متفاوت باشد. به همین دلیل، توصیه می‌شود که با چند پزشک مختلف مشورت کرده و قیمت‌ها و خدمات ارائه شده را مقایسه نمایید تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

به طور کلی، هزینه ایمپلنت سوییسی اشترومن به عنوان یک روش پایدار و با کارایی بالا، باید با دقت و شفافیت مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانید تصمیم مناسب و هوشمندانه‌ای را در خصوص درمان خود بگیرید.

ساختار انواع ایمپلنت اشترومن:

از نظر ماده‌ به‌کاررفته در ساخت، ایمپلنت‌های برند اشترومن را می‌توانیم به چند گروه دسته‌بندی کنیم:

* ایمپلنت تیتانیومی اشترومن:

ارزان‌ترین ایمپلنت‌های اشترومن را در بین این گروه از ایمپلنت‌ها پیدا می‌کنید. تیتانیوم فلزی سازگار با بدن انسان است و در ترکیب با بافت بدن شما دچار خوردگی نمی‌شود. البته شرکت اشترومن ایمپلنت‌های باکیفیت‌تری نیز از پروتزهای تیتانیومی ساخته است. به همین دلیل است که قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن از نوع تیتانیومی پایین‌تر از انواع پیشرفته‌تر آن است. توجه داشته باشید که قیمت ایمپلنت‌های اشترومن در انواع گوناگون آن متفاوت است.

* ایمپلنت اشترومن اکتیو:

ایمپلنت اشترومن اکتیو سطح بالاتری از هماهنگی پروتز با بدن انسان را ارائه داده است. سطح آب‌دوست بودن این نوع ایمپلنت سوئیسی بالاتر از نوع قبلی است. همین نکته جوش خوردن زودتر این نوع ایمپلنت را با استخوان فک شما به دنبال داشته است. فاصله زمانی بین کار گذاشتن پایه ایمپلنت تا قراردادن اباتمنت و تاج بر روی آن در ایمپلنت تیتانیومی به چند ماه می‌رسد.

جالب است بدانید این فاصله زمانی در ایمپلنت اشترومن اکتیو به دو هفته رسیده است. پس هرگاه صحبت از ایمپلنت فوری شنیدید، بدانید این کار تنها با مدد از برخی از انواع ایمپلنت‌ها امکان‌پذیر است. پروتزهایی که از فناوری ساخت بالاتری برخوردارند. البته قیمت ایمپلنت سوئیسی اکتیو نیز بالاتر از نوع تیتانیومی آن است.

* ایمپلنت اشترومن روکسالید:

تیتانیوم و زیرکونیوم در ساخت پایه فلزی این نوع ایمپلنت به کار رفته‌اند. ترکیب این دو فلز ماده‌ای ارائه کرده که استحکام بیشتری از پایه‌های تیتانیومی خالص دارد. هماهنگی زیستی این ماده نیز با بدن انسان بسیار بالا است و هیچ‌گونه آلرژی در افراد پدید نمی‌آورد. اندازه پایه این ایمپلنت‌ها کوچک‌تر از انواع قبلی است. کوچک‌تر بودن پایه ایمپلنت به‌معنای تخریب کمتر بافت لثه و فک، و بهبودی زودتر شما است. قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن روکسالید نیز بالاتر از ایمپلنت‌های تیتانیومی است.

* برتری‌های ایمپلنت سوئیسی اشترومن:

  • بهره بردن از این ایمپلنت با رضایت بیش از 97 درصد از استفاده‌کنندگان آن همراه بوده است.
  • همه انواع این نوع ایمپلنت آب‌دوست و سازگار با بدن انسان هستند. اما این سازگاری در انواع اکتیو و روکسالید آن افزایش یافته و جوش خوردن سریع‌تر آنها را با استخوان فک شما به دنبال داشته است.
  • قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن بالاتر از بسیاری از انواع ایمپلنت‌ها است. اما زیبایی و طبیعی بودن آنها را نباید از یاد ببریم که این دسته ایمپلنت‌ها را جزو برترین پروتزهای دندان دنیا قرار داده است.
  • سطح استریلیزاسیون ایمپلنت‌های اشترومن به‌اندازه‌ای بالا است که امکان عفونت پروتز را در فک شما در حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد.
  • کمپانی اشترومن انواع گوناگونی از ایمپلنت‌ها را ساخته است. ایمپلنت‌هایی که قابلیت هماهنگی با فک‌های معمولی را دارند، ایمپلنت‌هایی که مناسب فک‌های باریک هستند و پروتزهایی که در ایمپلنت فوری کاربرد دارند.



:: موضوعات مرتبط: ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: قیمت ایمپلنت اشترومن ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: